Ин канон, крестовоскресный
Христо́с обожа́ет мя, воплоща́яся, / Христо́с мя возно́сит, смиря́яся, / Христо́с безстра́стна мя соде́ловает, / стражда́ Жизнода́вец естество́м пло́ти. / Те́мже воспева́ю благода́рственную песнь: я́ко просла́вися.
Христо́с возно́сит мя, распина́емь, / Христо́с совоскреша́ет мя, умерщвля́емь, / Христо́с жизнь мне да́рует. / Те́мже с весе́лием рука́ма плеща́я, / пою́ Спаси́телю побе́дную песнь: я́ко просла́вися.
Ин канон, Богородице
Ку́ю Ти досто́йную песнь на́ше принесе́т неможе́ние? / то́чию обра́довательную, / е́йже нас Гаврии́л та́йно научи́л есть: / ра́дуйся, Богоро́дице Де́во, Ма́ти Неневе́стная.
Присноде́ве и Ма́тери Царя́ вы́шних сил, / от чисте́йша се́рдца, ве́рнии, духо́вне возопии́м: / ра́дуйся, Богоро́дице Де́во, Ма́ти Неневе́стная.
Песнь 3
Ирмос: Еди́не ве́дый челове́ческаго существа́ не́мощь / и ми́лостивно в не вообра́жся, / препоя́ши мя с высоты́ си́лою, / е́же вопи́ти Тебе́, Святы́й, / одушевле́нный хра́ме / неизрече́нныя сла́вы Твоея́, Человеколю́бче.
Канон воскресный
Бог Сый мне, Бла́же, па́дшаго уще́дрил еси́, / и сни́ти ко мне благоволи́в, возне́сл мя еси́ распя́тием, / е́же вопи́ти Тебе́, Святы́й: / Хра́ме одушевле́нный неизрече́нныя Твоея́ сла́вы, Человеколю́бче.
Живо́т ипоста́сный Христе́ сый, / в истле́вша мя, я́ко Милосе́рдый Бог, обо́лкся, / в персть сме́ртную соше́д, Влады́ко, / сме́ртную держа́ву разруши́л еси́, / и мертв тридне́вен воскре́с, / в нетле́ние мя обле́кл еси́.
Ин канон, крестовоскресный
Иже на свое́ ра́мо заблужда́емое овча́ взе́мшему, / и низложи́вшему дре́вом его́ грех, / Христу́ Бо́гу возопии́м: / воздви́гнувый рог наш, свят еси́, Го́споди.
Возве́дшему Па́стыря Вели́каго из а́да Христа́, / и священнонача́лием Его́ апо́столы я́ве язы́ки упа́сшему, / и́стиною и Боже́ственным ве́рнии Ду́хом да послу́жим.
Ин канон, Богородице
Облак Тя ле́гкий нело́жно, Де́во, имену́ем, / проро́ческим возсле́дующе рече́нием: / прии́де бо на Тебе́ Госпо́дь / низложи́ти еги́петския пре́лести рукотворе́ния, / и просвети́ти сим служа́щия.
Тя запеча́танный вои́стинну лик проро́ческий исто́чник, / и заключе́нную дверь именова́, де́вства Твоего́, Всепе́тая, / я́вственне зна́мения нам пи́шуще: / е́же сохрани́ла еси́ и по рождестве́.
Песнь 4
Ирмос: Го́ру Тя благода́тию Бо́жиею приосене́нную, / прозорли́выма Авваку́м / усмотри́в очи́ма, / из Тебе́ изы́ти Изра́илеву провозглаша́ше Свято́му, / во Спасе́ние на́ше / и обновле́ние.
Канон воскресный
Кто сей Спас и́же из Едо́ма и́сходя, вене́ц нося́ терно́вен, / очервле́нну ри́зу имы́й, на дре́ве ви́ся; / Изра́илев есть Сей Святы́й, / во Спасе́ние на́ше и обновле́ние.
Ви́дите лю́дие непокори́вии, и устыди́теся: / Его́же бо я́ко злоде́я вы вознести́ на крест у Пила́та испроси́сте умовре́дне, / сме́рти разруши́в си́лу, боголе́пно воскре́с из гро́ба.
Ин канон, крестовоскресный
Кто Сей красе́н из Едо́ма, / и Сего́ очервле́ние ри́зное, от виногра́да восо́рска, / красе́н я́ко Бог, / я́ко челове́к же, кро́вию пло́ти ри́зу очервле́ну нося́; / Ему́же пое́м ве́рнии: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Христо́с бу́дущих благ я́влься Архиере́й, / грех наш разори́л есть: / и показа́в стра́нен путь Свое́ю кро́вию, / в лу́чшую и соверше́ннейшую вни́де ски́нию, / Предте́ча наш во свята́я.
Ин канон, Богородице
Слы́ши чуде́с не́бо, и внуша́й земле́, / я́ко Дщи пе́рстнаго у́бо па́дшаго Ада́ма, Бо́гу нарече́на бысть, / и Своему́ Соде́телю Роди́тельница, / на Спасе́ние на́ше и обновле́ние.
Пое́м вели́кое и стра́шное Твое́ та́инство, / преми́рных бо утаи́вся чинонача́лий, / на Тя Иже сый сни́де я́ко дождь на руно́, Всепе́тая, / на Спасе́ние нас пою́щих Тя.
Песнь 5
Ирмос: Просвети́вый сия́нием прише́ствия Твоего́, Христе́, / и освети́вый Кресто́м Твои́м / ми́ра концы́, / сердца́ просвети́ / све́том Твоего́ Богоразу́мия, / правосла́вно пою́щих Тя.
Канон воскресный
Па́стыря овца́м вели́каго и Го́спода, / иуде́и дре́вом кре́стным умертви́ша: / но Той я́ко о́вцы, ме́ртвыя, во а́де погребе́нныя, / держа́вы сме́ртныя изба́ви.
Кресто́м Твои́м мир благовести́в, / и пропове́дав пле́нным, Спа́се мой, оставле́ние, / держа́ву иму́щаго посрами́л еси́, Христе:́ / на́га, обнища́вша показа́вый Боже́ственным воста́нием Твои́м.