Молитва Господу нашему Иисусу Христу

"Господи, Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя грешнаго.

Сия молитва взята быст во Иерусалиме, у гроба Господня, от всякия болезни.

Господи, Иисусе Христе, Сыне Божий, помози мне во всех притчах и скорбех, рабу Божию (имя), и с домочадцы его. Аминь, аминь, аминь".

Молитва от всех болезней

«Во избавление от болезней рабу Божию (имя) крест хранитель, крест красота церковная, крест держава царям, крест скипетр князей, крест рабе Божией (имя) ограждение, крест прогонитель от рабы Божией (имя) всякаго врага и супостата. Святые святители Иван Предтеча и Богослов, друг Христов, Тифинская, Казанская и Смоленская Божья Матерь, во святом крещенье Пятница Парасковья, 12 молите Бога о избавлении от болезней рабу Божию (имя). О, Здвиженье честнаго и животворящаго креста Господня, святый Победоносец Егорий Храбрый, великомученик, возьми ты свое копье, которое держащее на змия льстиваго; архангел Михаил, возьми ты свое пламенное копье и отразите у рабы божией (имя) тишинку и родимца сновидящие, ревущие и отрыгающие ветры и пострелы, денные и ночные переполохи, и всякия скорби и болезни из семидесяти суставов, из семидесяти жил и от всей внутренности тела, двенадцати родим-родимцам и двенадцати женам простоволосым. Святые архангелы и ангелы, херувимы и серафимы, небесных сил воевода Михайло Архангел, Вознесение Осподне, святый пророче Божий Илья, Великая святая София над вратами Царя-града, Анастасия и Варвара великомученица, святыя жены мироносицы, праведный Иван юродивый, Богородица во Иерусалиме, граде Иудейском, в который пришед Господь Бог наш Иисус Христос, Сын Божий, преподобные отцы Изосим и Савватий, Соловецкие чудотворцы, молите Бога о избавлении от болезни рабу Божию (имя). Как же не достанет дерево от земли до небеси вершиной и как у истиннаго Христа Бога нашего не бывать ни тишинки, ни родимцов, ни каких скорбей и болезней от видимых и невидимых, супротивныя силы и врага отлученнаго, от храмоизгнаннаго лукаваго духа возобновлятся у раба Божья (имя) от всякия скверныя и от ветров буявых, и от воды пришедших, всяких скорбей и болезней я святым крестом огражусь. На престоле сидит сам Иисус Христос, Сын Божий, и святый Михаил и Гавриил архангелы, Тихон преподобный, Макарий Унженский, Димитрей Ростовский – на прогонение из головы, ребер и всей внутренности, и тела – водяных, больших болотных скорбей-недуговъ: ключевая, струевая и ветреная от ветров. И молюся: отнесите от рабы Божией (имя) тишину и родимца, ревучие и отрыгучие, головного и поветреннаго пострела, денные и ночные переполохи, камчуги, черевухи, вереда, своробу, гоголи и всякия скорби и болезни двенадцати родовом-родимцем и двенадцати женам простоволосым, 13 сим стоит гора Фавор, на горе лежат скирды церковныя самыя Пресвятыя Богородицы, владычицы, Владимирской, Казанской, Спасской, Федоровския и Обновления в нове граде Иерусалиме, на лобном месте, и возобновляются, я, раба Божия (имя), тишину и родимца, стрегучие, ревучие, сновидные, поветренные, водяные, денные и ночные переполохи и всякия скорби и болезни от супротивныя силы при рождении месяца, при полном и при ветхом месяцах, и во всякое время дня и ночи прогоню. Еще же я, раба Божия (имя), крестом крещусь, крестом огражусь, крестом Бога на помощь призову, крестом дъявола прогоню, крестом всякия скорби, болезни очищаю. Осподи, помилуй мя, рабу Божью (имя). Аминь».

Молитва Честному Кресту

«Крест хранитель, всей вселенней слава. Крест Господень – церковная красота. Крест Господень – бесом язва; на прогонение всякому злу сетеловящих. Молитва чтется над какою главою – да разрешится от сия молитвы связание и обдержание, и занависть, и ревность, и зло стретение, и ественнаго отравления, и клятвы убо стоят. Хто сию молитву говорит в дому своем, да будет соблюден от всякаго изнурения, от потравы и от отрав лукавых человекъ; и отступят злые бесове от раба Божия (имя). И, Господи Боже, ему же область дана на небеси и на земли ради имени твоего великаго, неисказаннаго, и ради единородного ти Сына, Господа нашего, Исуса Христа, с нимже благословен еси во веки веком. Аминь».

Молитва Великаго Василия

«Заклинаю тя, злоначальниче хульный, начальниче отверженный, самодетельниче лукавый! Заклинаю тя, отверженнаго от вышния светлости и во тьму глубины низведеннаго за гордость! Заклинаю тя и всю спадшую ти силу в след твоея воли! Заклинаю тя, душе нечистый, Господем Богом Саваофом и всеми воинствы ангельскими Божиими: изыди, отъиди от создания сего! Заклинаю тя Богом-Словом, Единородным Сыном Его, рожденным от Него прежде векъ; неизглаголанным и Святым Духом, исходящим от Него, иже сотворившим видимую тварь и создавшим человека по образу рукою своею и по подобию, и словесем животным, исполнившим и вселенную писанием, первее род всяк научившим и писанием на путь истинный волею наставльшим, и ангелом приставлением сохранившим, и потопльшим водою свыше, и поднебесныя бездны наводнившим, и исполни нечествовавшая погубльшим, и столпов скверных стрясшим, и землю Содомскую и Гоморскую огнем Божиим исполнившим, его же свидетель – дым, не угасая, курится, и разделившим море жезлом, и люди своя немокрыми стопами проведшим, и мучителя Фараона и воя Богоборца в веки волнами погруждшим и языки иноплеменники потребльшим, и законы нечестия разрушившим брани, и воплотившимся от Марии девы, напоследок неизреченно ти печати чистоты сохранившим и изволившим крещением омыти ветхую скверну, нашим же есми преступлением осквернилися, и погружением нас от грех омывшим. Заклинаю тя Богом, крещшимся во Иордане и образ нам чистоты подавшим, в воде погруженным, емуже ангели и вся силы небесныя удивишися, воплощаема Бога видяще, смирившася и Божественное свое существо скрывша, от нижняго же безначальный Отец собезначальное Рождество открый и Святаго Духа сшествием Тройчное естество свидетельствова. Заклинаю тя Богом, запретившим ветром и волнение морское укротившим, и прогнавшим бесов множество, и зеницы очию из чрева ослеплене и брением слепому зрети сотворившим, и первый рода нашего создания образ нам обновльшим. Заклинаю тя Богом, давшим хромым ходити и течение крови без числа затворшим, и отрясшим проказы от струпным3), и мертвыя из гроб источити сотворшим, беседовавшим нам страстьми до гроба, и ада испровергшим воскресением, и все человечество не объято смертию устроившим. Заклинаю тя Богом, всех и вся исполнившим, и Богом безсмертным, везде сущим, от Того бо трепещутъ4), Того убоятся, егоже вся ужасаются и трепещут, и боятся, и отступают. Заклинаю тя Богом вседержителем, божественный свой Дух вдохнувшим в пророки и апостолы, поспешествовати, и всю вселенную благочестия наполнившим: убойся, бежи, отъиди весь, о, бес нечистый, злый, сильный, преисподнии глубина и лживый блазном, льстивый, необразный и многообразный, видимый безстудия ради, невидимый лицемерия ради; идеже аще еси и отонюдуже аще идеши, или сам еси, Вельзауле, князь бесом, или невидим, или горд, или животным привидением являяся, или змиевым образом, или звериным лицем, или яко куреньем дыма некоего являяся или яко огнь изменяяся, или привидением являяся мужеским полом и женским, или гадом, или птицею, или нощию глаголя, или слух страша, или претекий, или творяся в свете, или во сне, или в спании тяжце, или в язве, или в болезни, или в слезах похотных, или на смехы пущая, или пустошен или похотен, или идолеск, или чары любя, или на похоти неистов, или зведочтец, или чаром обретать, или пиянством обре и кровем, и мятежем творец, безстуден, ревнив, нестроен, с луною ся переменяя, или со временем неким превращаяся, или наутрия, или на полудне, или в полунощи, или в безгодия некая, или заутра, или прилучением ся еси утолкл, аще еси послан к ним, или приближился еси внезапу, или из моря, или из рек, или из брег, или из кладязя, иля из рова, или из озера, или из тростия, или изъ-под земли нечистыя, или из леса лужнаго, или из древа, или из птицы, или из грома, или из града, или из молния, или из основания храмины, или из покрова баннаго, или из купели водныя, или из гроба идольскаго, или отнюдуже вем и не вем, от знаемых и не знаемых, и от не посетимаго места – отлучися и изменися, устыдися образа, образованнаго рукою Божиею, убойся воплощеннаго Бога, уподобися и не укрыйся враг Божиих (имя), ибо жезла гнева Божия и пещ огненная, и преисподняя, и скрежет зубный, прещение ослушания ждет тебе; убойся, бежи от мене и не возвратися ни един, ни со иными злыми духи нечистыми, но отъиди на непроходную землю и на безводную, и не деланную, на нейже человек не живет, Бог же един призирает, связая и вся прельщающия его образ, и совещавающия, и узами во тьме преисподней связав тя, всему злу диявола, и долгую нощ и день посади тя и заключи, яко велий страх Господень и велия слава Его, и вся работна Ему, Отцу и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веком, Аминь».



Наши рекомендации