По 2-м стихословии, седален, глас и подобен тойже
На горе Фаворстей преобразился еси, Иисусе, и облак светел протязающся яко сень, апостолы славою покры: темже и на землю ниц падаху, не терпяще зрети светлости неприступныя славы лица Твоего, безначальне Спасе Христе Боже. Иже тогда сим свет Твой возсиявый, просвети души наша.
Слава, и ныне, тойже.
По полиелеи седален, глас тойже.
Возшед со ученики на гору, и во славе Отчи облистав, с Моисеом Илиа Тебе предстоят, закон и пророцы бо яко Богу служат. Емуже и Сыновство естественное Родитель исповедая, нарицаше Сына: Егоже воспеваем с Тобою и Духом.
Слава, и ныне, глас 8.
Сокровенную молнию под плотию существа Твоего, Христе, и Божественнаго благолепия, на святей показал горе Благодетелю, просияв сущим с Тобою учеником. И разумевше нестерпиму сущу славу Твою, свят еси, возопиша: яко неприступен сый, виден был еси плотию мирови, едине Человеколюбче.
Степенна, 1-й антифон 4-го гласа.
Прокимен, глас 4:
Фавор и Ермон, о имени Твоем возрадуетася.
Стих: Твоя суть небеса, и Твоя есть земля.
по 50-м псалме: Слава:
Всяческая днесь/ радости исполнишася,// Христос преобразися пред ученики.
И ныне, тойже.
Стихира самогласна, глас 5:
Божества Твоего, Спасе, малу зарю обнажив,/ совозшедшим с Тобою на гору,/ премирныя Твоея славы сотворил еси рачители./ Темже ужасно зовяху: добро есть нам зде быти.// С нимиже и мы Тебе преображшагося Спаса Христа поем во веки.
Канона два, глас 4:глас 8.
Канон, глас 4. Песнь 1.
Ирмос: Лицы израильстии,/ невлажными стопами понт Чермный,/ и влажную глубину прогнавше,/ всадники тристаты враги видяще в ней погружены,/ с веселием пояху:// поим Богу нашему, яко прославися.
Глаголы животныя другом Христос, и о Божественнем наказуя Царствии, рече: во Мне Отца познайте, светом яко облистая неприступным, в радости поюще: поим Богу нашему, яко прославися.
Силою язык облечетеся друзи ученицы, чудни же будете в богатстве их, яко славы наполнитеся: яко явлюся светлее солнца, облистая в радости поющих: поим Богу нашему, яко прославися.
Днесь Христос на горе Фаворстей, просияв ясно Божественною зарею, якоже обещася, учеником обнажи зрак: светоносныя же наполнившеся Божественныя зари, в радости пояху: поим Богу нашему, яко прославися.
Другий канон, глас 8. Песнь 1.
Ирмос: Воду прошед яко сушу, и египетскаго зла избежав, израильтянин вопияше: Избавителю и Богу нашему поим.
Моисей, на мори пророчески видев облаком и столпом древле огненным славу Господню, вопияше: Избавителю и Богу нашему поим.
Яко каменем телом покрывся, обожением, Невидимаго зря Моисей Боговидец, взываше: Избавителю и Богу нашему поим.
Ты на горе законней, и на Фаворстей виден был еси Моисеем, во мраце древле, во свете же ныне неприступном Божества.
Катавасиа: Крест начертав Моисей,/ впрямо жезлом Чермное пресече,/ Израилю пешеходящу, тоже обратно фараоновым колесницам ударив совокупи,/ вопреки написав непобедимое оружие.// Тем Христу поим Богу нашему, яко прославися.
Песнь 3.
Ирмос: Лук сильных изнеможе,/ и немощствующии препоясашася силою:// сего ради утвердися в Господе сердце мое.
Во всего Адама облекся Христе, очерневшее изменив, просветил еси древле естество, и изменением зрака Твоего богосоделал еси.
Столпом огнезрачным, и облаком древле, иже в пустыни, Израиля Ведый, днесь на горе Фаворстей неизреченно во свете Христос просия.
Ин.
Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче Господи, и Церкве Зиждителю, Ты мене утверди в любви Твоей, желаний краю, верных утверждение, едине Человеколюбче.
Осеняющая слава, в сени первее, и Моисееви беседующи Твоему угоднику, образ бысть облиставшаго неизреченно, на Фаворе, Владыко, Твоего Преображения.
Совзыдоша Ти, Слове Единородный, вышнии апостольстии верси, на гору Фаворскую: и сопредсташа Ти Моисей же и Илиа, яко Божия слуги, едине Человеколюбче.
Бог Слово Сый, весь землен бысть, всему Божеству смесив человечество, во Ипостаси Своей: юже во двою существу, Моисей и Илиа же видеша на горе Фаворе.