АннотацияТагильцев Даниил Анатольевич, Култышев Тимофей Николаевич МБОУ «Тейская средняя школа №3», 9-11 классы Тема:Программный и аппаратный сурдопереводчик. Руководитель: Балацкий Михаил Евгеньевич, МБОУ ТСШ№3, учитель
Публикации рубрики - Программирование. Страница: 636
На этой странице собрано около (~) 13675 публикаций, конспектов, лекций и других учебных материалов по направлению: Программирование. Для удобства навигации можете воспользоваться навигацией внизу страницы.
213) 48; 214) 256; 215) 3; 216) 10. 102. Сканер подключают к порту: 217) параллельному; 218) последовательному; 219) не подключается; 220) можно и к одному, и к другому. 103. Сканнер является устройством: 221) ввода информации; 222) вывода информации; 223) нет
Тип диска Емкость Мбайт Число цилиндров Число секторов на дорожке Число головок РС/ХТ Тип 20 на РС АТ Современные типы накопителей а) лазерных дисков (CD-ROM); б) на магнитной ленте (стримеры). в) гибких
Возможна ли работа системы без микросхемы BIOS?1) да; 2) нет; 3) не знаю; 4) вероятно. 18. На рисунке представлен один из способов передачи данных: 1) прямой; 2) битный; 3) однострочный; 4) последовательный. 19. Первый последовательный порт в ПК
Responsibilities: Work as part of a team to take ownership of all HR functions within the bank including staff development, training, and all issues concerning staff welfare. Maintain all staff documents including contracts, leave, and sick benefits. Participate in internal and external recruitment procedures. Applicant 1 Qualifications 1982-84 Community College Diploma in Business On-the-job short training
When you apply for a job, you are usually asked to send an application form as well as your resume (CV) and a cover letter (application letter). Companies like to have standardized forms containing information about candidates. This makes comparison simpler and also makes it easier for a company to have candidates for an interview. It is very important that you fill out all your abilities and skills in the spaces
Lesson 1.WAYSOFWORKINGЗадание 1. Произнеситеслова, обращаявниманиенапроизношение ударных гласных: 1. work, charge, shift, plant, hour, our, suit, train, fluent 2. different, reasonable, flexible, flexitime, interview, educate, request,graduate, numerate, competent, science, bachelor, master 3. responsible, ideal, commute, prefer, achieve, familiar,
Задание 1. Произнесите слова, обращая внимание на произношение ударных гласных: a. search, log on, rate, site, share,save, way, surf, tax, card, credit, solve, chain b. service, content, engine, e-commerce, software, hardware, item, access, feature, engineer, technical, generate, personalize, alert, deliver, purchase, user c. provide, succeed,
Lesson 1.MAKINGTHINGSЗадание 1. Произнесите слова, обращая внимание на произношение ударных гласных: a. stock, store, wages, launch, labour, craft, shop, fault, waste, type b. warehouse, wholesale, retail, output, shortage, knowledge, service, quantity, industry, specialized, salary, customer, excess, input c. produce, capacity, finance, design,
chairman/chairwoman chief executive/managing director Chief financial officer/finance director Marketing director Human resources director IT director Research director Accounts department manager Sales manager Customer service manager Line managers (in different branches) Задание 13. Заполните таблицу на основе информации,
Lesson 1.MARKETING Lesson 2.DISTRIBUTIONUNIT III. MAKING THINGS AND SELLING THEM ON-LINELesson 1.MAKING THINGS Lesson 2.SELLING AND BUYING THINGS ON-LINEUNIT IV. WAYS OF WORKING AND APPLYING FOR A JOBLesson 1. WAYS OF WORKING Lesson 2. APPLYING FOR A JOBПриложение.UNITI.BUSINESSANDBUSINESSLEADERSLesson1.BUSINESSЗадание 1. Произнеситеслова, обращаявнимание на
UNITI.BUSINESSANDBUSINESSLEADERSLesson 1.BUSINESS Lesson 2.BUSINESS LEADERS (management)UNIT II.MARKETINGAND DISTRIBUTIONLesson 1.MARKETING Lesson 2.DISTRIBUTIONUNIT III. MAKING THINGS AND SELLING THEM ON-LINELesson 1.MAKING THINGS Lesson 2.SELLING AND BUYING THINGS ON-LINEUNIT IV. WAYS OF WORKING AND APPLYING FOR A JOBLesson 1. WAYS OF WORKING Lesson 2. APPLYING FOR A
Kate didn’t go to Los Angeles, she __________ to Chicago. We didn’t meet our teacher, we ________ our school principal. She didn’t leave last Sunday, she _________ last Tuesday. He didn’t write a composition, he __________ an email. The concert didn’t begin at 7.00, it ____________ at 7.30. They didn’t buy a computer, they _____________ a new TV set. C. Famous firstsUse the questions as a guide to tell
Do you know any Russian or Soviet ghost towns? Have you ever heard about Chernobyl? Look at the picture and say, what comes to your mind first? What do you think happened? Who is the monument to? 4. Read the short text about Chernobyl. Mark with “+” what you know, “?” what is new for you and “!” what surprises you. Chernobyl was a city in northern Ukraine, in the Kyiv Oblast near the border with
Module 7. Now and thenA. In the PastUse the letters to make up the words. Use them in the sentences below. buafetuli – ______________ edretsed – ______________ uqite – _____________ elacn – _____________ ylgu – _____________ I like small towns. The air is _________ and fresh there. The main street of the city is very _________________. There are lots of nice buildings and decorations. There are ten hot
Industry workers expect robots to steal Robots will cause people to degenerate We watch robots perform People want robots to look Humanoidrobots make us feel На русский язык предложения с такими конструкциями переводятся в большинстве случаев с помощью придаточных предложений: Рабочие ожидают, что
Robots R UsLook at the pictures and discuss the questions below in small groups,· What types of robots are there? · In what everyday situations can you encounter robots? · When did the first robots appear? · *What vocabulary associated with robots can you recall? VIDEO 10 AMAZING ROBOTS THAT WILL CHANGE THE WORLD https://www.youtube.com/watch?v=6feEE716UEk Watch the video. Write the
Цель:формирование умений создания и чтения конфигурационных файлов, с применением команд файла Config.sys. Время выполнения:2 часаТеоретический материалФайл CONFIG.SYS содержит команды, которые касаются конфигурации аппаратуры
Цель: формирование умений создания, редактирования и запуска командных файлов, с применением специальных команд автонастройки и команд ОС MS-DOS. Время выполнения: 4 часаТеоретический материалКомандный файл – это