Малая ектения, Кондак, глас 4
Спас и Изба́витель мой / из гро́ба, я́ко Бог, воскреси́ от уз земноро́дныя, / и врата́ а́дова сокруши́, / и я́ко Влады́ка / воскре́се тридне́вен.
Икос: Воскре́сшаго из ме́ртвых Христа́ Жизнода́вца тридне́вна из гро́ба, / и врата́ сме́ртная днесь сокру́шшаго си́лою Свое́ю, / и а́да умертви́вшаго, и жа́ло сме́ртное сте́ршаго, / и Ада́ма со Евою свободи́вшаго, / воспои́м вси земноро́днии, вопию́ще хвалу́ приле́жно: / Той бо я́ко Еди́н Кре́пкий, Бог и Влады́ка, воскре́се тридне́вен.
Песнь 7
Ирмос: В пещи́ Авраа́мстии о́троцы перси́дстей, / любо́вию благоче́стия па́че, / не́жели пла́менем, опаля́еми, взыва́ху: / благослове́н еси́ в хра́ме сла́вы Твоея́, Го́споди.
Канон воскресен
К нетле́нию челове́чество призва́ся, / Боже́ственною измове́но Кро́вию Христо́вою, благода́рно воспева́ющее: / благослове́н еси́ в хра́ме Сла́вы Твоея́, Го́споди.
Яко Живоно́сец, я́ко рая́ красне́йший / вои́стинну, и черто́га вся́каго ца́рскаго показа́ся светле́йший, Христе́, гроб Твой, / исто́чник на́шего воскресе́ния.
Другий канон ,Крестовоскресен
Смири́л еси́ на дре́во воздвиза́емь, о́ко высо́кое, / и превознесе́нную бровь на зе́млю низложи́л еси́, спасы́й челове́ка: / Препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.
Си́лою Твое́ю рог наш возвы́си служа́щих Ти, воскресы́й из ме́ртвых, / и а́дово истощи́вый пре́жде многочелове́чное бога́тство, Влады́ко: / Препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.
Ин канон, Пресвятей Богоро́дице,
Привлачи́т мя к пе́нию любо́вь де́вственная огнь, / и́же в се́рдцы, вопи́ти Ма́тери и Де́ве: / Благослове́нная, Госпо́дь си́лам с Тобо́ю.
Превы́шши тва́ри яви́лася еси́, / я́ко Творца́ ро́ждши и Го́спода. / Те́мже Ти вопию́, Богоро́дице: / Благослове́нная, Госпо́дь си́лам с Тобо́ю.
Песнь 8
Ирмос: Ру́це распросте́р Дании́л, / львов зия́ния в ро́ве затче́, / о́гненную же си́лу угаси́ша, / доброде́телию препоя́савшеся, / благоче́стия рачи́тели, о́троцы, взыва́юще: / благослови́те, вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.
Канон воскресен
Ру́це распросте́р на Кресте́, язы́ки вся собра́л еси́, / и еди́ну яви́л еси́, Влады́ко / Це́рковь воспева́ющую Тя, земну́ю и небе́сную, согла́сно пою́щим: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня, Го́спода, / по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.
Белообра́зен яви́ся жена́м, / непристу́пным све́том воскресе́ния блиста́яйся Ангел, / что Жива́го во гро́бе, вопия́, и́щете я́ко ме́ртва; / вои́стинну воста́ Христо́с, Ему́же вопие́м: / вся дела́ по́йте Го́спода, / и превозноси́те во вся ве́ки.
Другий канон ,Крестовоскресен
Непра́ведное ви́дящи заколе́ние Твое́ тварь, омрача́ющися рыда́ше: / земли́ бо смуща́ющейся, во мрак, я́ко в ри́зу че́рну со́лнце облече́ся: / мы же Тя непреста́нно пое́м, / и превозно́сим, Христе́, во ве́ки.
Сше́дый ко мне да́же до а́да, / и всем путесотвори́вый воскресе́ние, па́ки возше́л еси́, / взем мя на ра́му Твое́ю, и Отцу́ приве́л еси́. / Те́мже зову́ Ти: Го́спода по́йте дела́, / и превозноси́те во вся ве́ки.
Ин канон, Пресвятей Богоро́дице,
От ребра́ Ада́мова созда́вый Тя, / от Твоего́ де́вства воплоти́ся, Иже всех Госпо́дь, / Его́же пою́ще, вопие́м: / вся дела́ благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.
В се́ни Авраа́м узре́, е́же в Тебе́, Богоро́дице, та́инство, / Сы́на бо Твоего́ Безпло́тнаго прия́т, поя́: / вся дела́ благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.
Таже, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припевом: Честне́йшую херуви́м:
Песнь 9
Ирмос: Ка́мень нерукосе́чный / от несеко́мыя горы́ Тебе́, Де́во, / краеуго́льный отсече́ся, / Христо́с, совокупи́вый разстоя́щаяся естества́. / Тем веселя́щеся Тя, Богоро́дице, велича́ем.
Канон воскресен
Всего́ мя восприя́л еси́ весь в совокупле́нии несли́тно, / всему́ ми дая́, Бо́же мой, Спасе́ние стра́стию Твое́ю, / ю́же на Кресте́ претерпе́л еси́ теле́сне, / благоутро́бия ра́ди мно́гаго.
Твои́ ученицы́ зря́ще отве́рзен гроб Твой, / и богоно́сныя плащани́цы испражне́ны воскресе́нием Твои́м, / с а́нгелом глаго́лаху: вои́стинну воста́ Госпо́дь.
Другий канон ,Крестовоскресен
Положи́л еси́ кре́пкия вра́жия тверды́ни ны́не в запусте́ние: / всеси́льнейшею же руко́ю / бога́тство Его́ расхи́тил еси́ из истоща́ний а́довых / совоскреси́вый мя, Христе́, / и дре́вле безме́рно хва́лящагося / я́ко смех руга́ема яви́л еси́.
Прииди́, ни́щих люде́й Твои́х озлобле́ние посеща́я, / ми́лостивною же и держа́вною Твое́ю руко́ю укрепи́ крестоно́сныя лю́ди, / Твое́ изря́дное достоя́ние, Христе́, я́ко Человеколю́бец.
Ин канон, Пресвятей Богоро́дице,
Тле́нное прии́м челове́ческое естество́ из Твоего́, Всенепоро́чная, чре́ва Нетле́нный, / в Себе́ показа́ нетле́нно, за благоутро́бие: / те́мже Тя, я́ко Богоро́дицу, велича́ем.
Яже все́ми влады́чествующи тварьми́, / лю́дем Твои́м да́руй побе́дное одоле́ние, / врага́ полага́ющи примири́тельна це́ркви: / да Тя, я́ко Богоро́дицу, велича́ем.
Ектения малая. Таже, Свят Госпо́дь Бог наш.
На хвалитех стихиры воскресны, глас 4: