Втора привязка кровная еси клятва (Клятва кровная).
Силу емлет обетование кровью сокреплённое да бесами утверждённое. Творися же по всяку пору, егда потребно. Творити же тако надлежит: кои обет заключают им же на шуйныих руцех, сиесть на длани да нутреной стороне я, кровь отворити потребно. Засим длани крепко свести персты соплетая, дабы сорастворилася кровь я и чрез то бысть бы обет сокреплён. Словеса же таковы един раз молвить тому, кто обетование творит:
«Аз есмь имя, словеси обета, от начала дни сего по конце века сие обетование емлю и сокрепляю. Бысть бы сокрепление кровь, бысть бы свидетели беси, бысть бы порука жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна. Аще же коей малостью приступися от обета сего, тако отъяся жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна имя во крепость и дань вдася. От сих словеси да по конец веку. По веки вечныя аминь».
Заговор на туес достояние преумножити (на деньги)
Аще восхощеше достояние преумножити, тако взем туес соплетён да в ево клади монету серебряну да десятину с пребытку, кой бысть последи пред обрядом. На полон месяц вмале пред полунощью стол покрой чёрныим платом на середь стола устави туес со содержимим в ём, по шуйну руцу стави чару зелена вина да клади кус черна хлеба близ края ставе свещу во свещнице и по сих уготовлениах, заговор четыредесять раз молви: яко еси сие поделие полунощныя, яко еси беси тёмныи злата да сребра володетели, володетели да податели, тако бысть бы вы, беси тёмныя, мене во подели полунощныим потворницы, во прошении пособницы, а еси же таково прошение до вы емлю: полните вы ми коробы да ларцы, а ино сполните мног пребыток, чрез сей-то туес. Яко еси в ём сребро да всяка монета, тако бысть бы во дому тако сребро да монеты мнози. Аще ли еси ту кая малость содержися, та бысть стократы противу сего да нова месяца. Уговор замок поделие ключ. В век века аминь.
На злату монету (на деньги)
Вземь царску злату монету да числом поболее. Такову монету заговаривают на деньги да удачу по весь век. Тридцать и три раза на её заговор молви во полунощь да на млад месяц да после во изголовье держи сорок нощей. Да сорок-то нощей едину воду питии да един хлебец вкушати. Заговор же таков:
"Во лесех тёмныих да во блатах топких стоит - выситься царство бесовское - государство тёмное, теремы-то высоки да горницы широки, что ны нощь, то им дён, да во терему превеликом стоит- высится престол чёрный да еси на престоле бес стар да силён. А иже еси аз есмь имя во полунощь возглашу словеса ветхия да запретные да поклонюсь-то бесу царьской монетой: а иже ти бес, хоша годов те несть числа, тако бысть и мене злата да благослови ти монету сию да бесовским благословением, дабы прибыль множила да нищету истребляла. Кровь - словесам сим печать. Ключ да замок аминь."
Капля крови твоея пасть должна на монету, а и всего-то капель тридцать и три. То буде монета те верно служити до гроба да и ко в нуцем поддет. Чрез сорок нощей при се век держи да во руце николе не давай чужим да иным людиям, а не то умрут оне.
Переклады под камни
Зело премноги потворы содеять способно чрез камени велие да ныне ведаю полсотни таковых обрядов.
Перьва дабы деньги у человека не жили.
Сего ради потребно како ни есмь, а монету до сего человека пренадлежащу раздобыть. Да во месте пустынном камень приискать, яко глыба велик. Далее ко полунощи да на стар же месяц ко сему камени придти, да сею монету наговорить и под камень схоронить. Заговор-то сорок разов молвить, а и заговор-то сей таков:
«Во сокрытом царьстве да во потаённом государьстве, еси царь велико-велик да вся твари земныя-то кланяются. Иже еси царь, то князь миру сему до гласа трубна. А и еси-то терем царьский да и престол златый, а иже аз есмь имя, да ко престолу-то преступлю, землекасательным поклоном милости царьския таково испрошу: а иже ти царь – всему миру государь, даждь ми монету царьску да печатью твоея мечену. Да и подаждь-то се то те крепка вера да бысть и до гроба крепость. А и еси буде монета царьска, рабу божию имя на скудость да на нищу долю. Завет ключ – потвора замок. По веце да и веком.»
Далее ту монету под камень брось со примолвкой:
« Хороню злато- серебро, медь да всяк пребыток раба божия имя. Кто еси сея камени изгрызёт, той сею потвору сымет. Аминь.»
Далее уходи да и не оборачивайся. Тако буде и свершено.
Барский на деньги.
Три золотые монеты, цыплёнок, их несут в лес. В лесу найти дерево с дуплом. В дупло сперва кидают листья папоротника со словами:"Восхваляси такожь треглав круглиной, да сей рыжь да златом отклик возымеить" Затем в дупло кидают одну за одной монеты, когда кидают каждую монету говорят:"Живот мой, да увенчан сей барского люда знатного отрадой"
Когда закинута третья монета, то отрывают голову цыплёнку со словами:
"Якож авраамов семя дитя привычно, да жертвиной, такожь я живота малого лишивши,
да силе покров да на злато испрашиваю. Аминь"
Затем тело цыплёнка кидают тоже в дупло. Всё забивают сверху глиной или землёй. Когда всё забито, то говорят:
"Тресь оно златового, барска судьба, да то извечного,
да то полем рыжь, да животиной что мала есть, да землицей присполняю.
да на небесину хождением отправляю. Иже там ходюка твердая, да там ходюкать по твердыне, да мне тут на богатеющу стезь, иже то златов, аки светильников в ночном небесине, аки древов в лесинах усеянных,да всех монетин чеканенных. Три приспешниковых заартачу вознамеренны, да на спех богатством ко мне тянуты, иже мне в баринах нынче ходом ходить. Аминь"
Уходить не оборачиваясь.три дня после этого невести никаких торговых дел. Если ето соблюсти то всё будет успешно сделано.